اسمعیل پور گفت:همه باید با مشکلات و موانع سد راه تکمیل مصلی نمازجمعه آشنا شوند تا دست به دست هم دهیم و این پروژه به اتمام برسد.

به گزارش ندای گیلان؛حسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن  در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی شهرستان فومن اظهار داشت: احداث مصلی نمازجمعه فومن یکی از پروژه‌های مهم از نظر دینی، سیاسی و اجتماعی برای شهرستان است.

وی با بیان اینکه ضرورت و اهمیت این مسئله اجتناب‌ناپذیر است، افزود: همه باید با مشکلات و موانع سد راه تکمیل مصلی نمازجمعه آشنا شوند تا دست به دست هم دهیم و این پروژه به اتمام برسد.
فرماندار فومن با اشاره به تغییرات در شوراهای شهر و شهرداری‌ها در دوماه آینده، افزود: از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نمی‌توان بودجه‌ای به طور مستقیم برای تکمیل ساختمان مصلی تعریف کرد اما می‌توان به شهرداری‌ها بودجه‌ای اختصاص داد که در این قالب هزینه کنند.
فرماندار فومن با بیان اینکه تمامی مسئولین ادارات از هیچ تلاشی دریغ نکنند، گفت: امروز فقط طرح مسئله است و در جلسه بعد تعهدات مسئولان برای اتمام سریعتر پروژه مصلی شهرستان بیان می‌شود.
اسمعیل‌پور با بیان اینکه در کمیته برنامه‌ریزی با تمامی مسئولان در این باره گفتگو صورت خواهد گرفت تا هر کدام بنا به توان خود در اتمام این پروژه یاری رسانند، تصریح کرد: سوق دهی پیمانکار جهت کمک و تسریع در تکمیل این پروژه باید صورت گیرد.
وی با تاکید بر نقشه و طرح قطعی مصلی نمازجمعه شهرستان فومن، خاطرنشان کرد: باید برآورد اولیه احداث و تکمیل پروژه مصلی نمازجمعه صورت گیرد تا شبستان و دیگر قسمتهای این پروژه مشخص و در این باره تصمیماتی گرفته شود.
فرماندار فومن با اشاره به جایگاه و اهمیت ساخت این مجموعه عبادی ، سیاسی و فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مصلی متعلق به تمام مردم است، باید با همکاری و همدلی در راستای پیشبرد احداث آن تلاش کنیم.