مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان گفت:باید مدارسی بسازیم که دانش آموزان و نسل فردا را به خود جذب کند و مجهز به تکنولوژی روز باشد .

به گزارش ندای گیلان از رشت علی اوسط اکبری مقدم ظهر امروز در نشت خبری که به منظور تجلیل از خبرنگاران برگزار شد با بیان اینکه که اطلاع رسانی خبرنگاران در روند فعالیت های این نهاد تاثیر گذار است خاطرنشان کرد : اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان از نقدهای منصفانه استقبال می کند و اگر قلمی کاستی های آموزشی و فضای محیطی یک مدرسه را عنوان کند ما در جهت رسیدگی و پیگیری آن اقدام خواهیم کرد

 

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به اینکه منابع دولتی به تنهایی برای تجهیز مدارس کافی نیست، عنوان کرد : استان گیلان دارای پتانسیل بالایی در زمینه خیرین مدرسه ساز است و تا کنون این عزیزان نقش پر رنگی در خصوص سازندگی و ارایه خدمات در بخش آموزشی استان داشته اند.

اکبری مقدم  از ایجاد مدارسی با تکیه بر بحث فضای سبز در مدارس استان خبر داد و تصریح کرد : باید مدارسی بسازیم که دانش آموزان و نسل فردا را به خود جذب کند و مجهز به تکنولوژی روز باشد .

وی گفت: از وظایف مهم نوسازی و تجهیز مدارس کشور این است که زیر ساخت های فرهنگی را برای امر آموزش در جامعه فراهم کند و اگر محیط های آموزشی کاستی هایی دارند مرتفع کند.

اکبری مقدم تصریح کرد : بحث فضای سبز باید به طور جدی در مدارس دنبال شود و باید مدارس را طوری بسازیم که فرزندان ما از آغازین روزهای تحصیل خود با محیط سبز آشنا باشند .

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان گفت : اگر مدارس به تکنولوژی روز و مدرن مجهز باشند دغدغه معلمان و دانش آموزان به نحو احسن مرتفع می شود .