نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:سازمان امور مالیاتی بدون در نظر گرفتن سطح درآمد پزشکان و به صورت مساوی از آن ها مالیات دریافت می کند.

ندای گیلان:نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:سازمان امور مالیاتی بدون در نظر گرفتن سطح درآمد پزشکان و به صورت مساوی از آن ها مالیات دریافت می کند که از این سازمان خواسته ایم بر اساس درآمد هایی که پزشکان دارند نرخ مالیات آن ها را تغییر دهد.

حسن تامینی لیچانی با اشاره به اینکه در جلسه عصر امروز این کمیسیون دغدغه های پزشکان در مورد ناعادلانه بودن مالیات پرداختی به سازمان امور مالیاتی مطرح شد گفت: رییس سازمان امور مالیاتی کشور در این جلسه متعهد شد در قالب کمیته ای مشترک میان اعضای کمیسیون بهداشت و کارشناسان مربوطه در مورد مالیات دریافتی از پزشکان بازنگری لازم را صورت دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:سازمان امور مالیاتی بدون در نظر گرفتن سطح درآمد پزشکان و به صورت مساوی از آن ها مالیات دریافت می کند که از این سازمان خواسته ایم بر اساس درآمد هایی که پزشکان دارند نرخ مالیات آن ها را تغییر دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:اعضای این کمیسیون معتقدند که باید مالیات منصفانه تری از پزشکان دریافت شود و نباید آن ها را با یک ملاک ارزیابی کرد چرا که اینک در کشورهای جهان مالیات پزشکان بر اساس میزان درآمد آن ها تعیین و به این دلیل باید در رویه دریافت مالیات از پزشکان بازنگری شود./خانه ملت.