کیوان محمدی گفت: اسلام دین میانه روی است و باید قبول کنیم که تندروی، کشور را به خطر می اندازد. به همین جهت علاقمندیم کشور را با همکاری اصولگرایان میانه رو و اصلاح طلبان میانه رو، مدیریت کنیم.

به گزارش ندای گیلان،کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان ، با بیان اینکه علت محبوبیت دکتر روحانی شعارهای تعامل با جهان، نجات اقتصاد و احیای اخلاق بود؛ گفت: از همین رو ایشان روش اعتدال را برای دست یابی به آنها به کار گرفت.

وی افزود: توسعه کشور با بازی های جناحی امکان پذیر نیست بلکه برای آبادانی کشور باید وحدت، تحزب، تشکل و فعال بودن گروه ها و برچیده شدن دروغ از جامعه را مدنظر قرار دهیم.

وی اظهار کرد: اسلام دین میانه روی است و باید قبول کنیم که تندروی، کشور را به خطر می اندازد. به همین جهت علاقمندیم کشور را با همکاری اصولگرایان میانه رو و اصلاح طلبان میانه رو، مدیریت کنیم.

او ادامه داد: اصلاح طلبان و اصولگرایان را مومن، وفادار و علاقمند به کشور می دانیم و باید اختلافات را کنار بگذاریم و هرکس بین وحدت اعتدال گرایان با اصلاح طلبان معتدل و اصول گرایان منصف قرار بگیرد، به دنبال برنامه دیگری است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان گفت: سال قبل سخت ترین سال اقتصادی دولت بود اما به واسطه مدیریت صحیح کشور، صادرات از واردات پیشی گرفت و اگر بتوانیم با شبکه بانکی دنیا مرتبط باشیم، پیشرفت های اقتصادی بیشتری خواهیم داشت.وی افزود: با جسارت می گوییم که اسلام قدرت اداره کشور را دارد و کسی که مخالف این نظر است، این دین آسمانی را نشناخته است.

محمدی اظهار کرد: نباید گذشته خود و فشارهایی که تحمل کرده ایم را فراموش کنیم و به مردم نیز بگوییم اکنون که قیمت نفت پایین آمده، نباید از دولت انتظار داشته باشیم مشکلات کلان باقیمانده از گذشته را به سرعت برطرف کند.

وی بیان کرد: انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و تحریم ها را تجربه کرده ایم و ملتی سزاوار احترام هستیم و دنیا به ایران اسلامی به دید احترام نگاه می کند.

سیروس شفقی فرماندار آستارا نیز در این همایش گفت: سرمایه های اجتماعی بزرگترین سرمایه و پشتوانه دولت تدبیر و امید است و باید قدر و ارزش آنها همواره دانسته شود.

وی افزود: انتخاب حسن روحانی در شرایط بسیار نامطلوب اقتصادی که اخلاق و وحدت تهدید شده بود، نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است.

وی اظهار کرد: سال ۹۴ سخت ترین سال مالی دولت بود اما کشور به واسطه تدبیر در آرامش کامل اداره شد، بنابراین باید با سیاست های عاقلانه دولت که نتیجه آن را همگان شاهد هستیم همراه باشیم.

شفقی بیان کرد: هوشمندی دولتمردان تدبیر و امید در مدیریت کشور مشهود است و امروز دنیا، منطق و گفتگوی سازنده را از ایران اسلامی پذیرفته است و به عنوان مدلی جهانی برای ایجاد تفاهم با سایر کشورها مطرح می شود./تابناک