نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه برخی مدیران خود را موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه نمی‌دانند، گفت: باید شهامت نقد منصفانه وجود داشته باشد.

ندای گیلان: محمدحسین قربانی در نشست با خبرنگاران این شهرستان، اختصاص یافتن یک روز به نام خبرنگار در تقویم کشور را نشانه اهمیت بالای این حرفه دانست و اظهار کرد: قطعا توانمندی رسانه‌ها موجب پیشرفت کشور است.
وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌ای خبرنگاران آستانه اشرفیه قابل تحسین و تقدیر است، افزود: این توانمندی را می‌توان به وضوح در انعکاس اخبار شهرستان در رسانه‌های مختلف مشاهده کرد.
قربانی به اهمیت فضای مجازی و انعکاس سریع اخبار در این فضا اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر اطلاع رسانی سریع و به موقع، دقت و کیفیت نیز باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.
نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، نقش اصحاب رسانه در جامعه را بی‌بدیل ارزیابی کرد و اذعان نمود: این قشر پل ارتباطی بین نظام و مردم هستند.
وی با بیان اینکه هنوز مدیرانی هستند که جامعه خبرنگاری را محرم نمی‌دانند و الزامی به پاسخگویی نمی‌بینند، تصریح کرد: این یک ضعف بسیار بزرگ است که باید رفع گردد.
قربانی گفت: باید شهامت نقد منصفانه و مبتنی بر واقعیت وجود داشته باشد و اصحاب رسانه ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، نقدهای سازنده خود را ارائه دهند/ایلنا