جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان گفت: جامعه دانشگاهی باید برای اغنای فکری دانشجویان اتاق های فکری برای تولید محتوا تشکیل دهند تا زمینه خنثی کردن جنگ نرم دشمن فراهم شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدمهدی نیازمند در کارگاه آموزشی خانواده و رسانه، آسیب های شبکه های اجتماعی ، اظهار کرد:جهاد و روشنگری یکی از اهداف مجموعه های مختلف در حوزه های فرهنگی است.

وی افزود:یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در جمع اساتید و دانشگاهیان در مقاطع مختلف جهاد، روشنگری و آداب آن است که از آن بعنوان جهاد سخت تر، سنگین تر و دارای اجر بیشتر یادکرده اند.

جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و تبیین موضوعات برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت:رسانه ای شدن خانواده ها و زندگی رسانه ای یکی از مباحث مهم است که خانواده های امروزی را درگیر کرده است.

نیازمند با تاکید بر اینکه با توجه به فعالیت های دشمن در این حوزه باید بیشتر تامل کنیم، ادامه داد:دشمنان به خوبی می دانند که از طریق فضای مجازی می توانند در خانواده ها نفوذ کنند لذا باید سواد رسانه  ای در بنیان خانواده ارتقا یابد.

وی با اشاره به فعالیت موسسه مردم نهاد حیات طیبه در حوزه تقویت بنیان خانواده اظهار کرد:این موسسه مردم نهاد در فضای عمومی جامعه عرصه های مختلف فعالیت را فراهم می کنند تا بتوانند در راستای روشنگری در این حوزه گام بردارند.

جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید فضای مطالبه گری در بین مردم نسبت به مسئولین درخصوص اصلاحات و پیوست های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد:اولا باید اهمیت موضوع آشکار شود که نیازمند ورود با اطلاعات جامع و کافی است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای مهار قدرت اسلام و تشیع است، گفت:شبکه های اجتماعی ابزار قدرت دشمن در جامعه امروزی هستند، جامعه دانشگاهی باید برای اغنای فکری دانشجویان اتاق های فکری برای تولید محتوا تشکیل دهند تا زمینه خنثی کردن جنگ نرم دشمن فراهم شود.