اسماعیل میرغضنفری تصریح کرد : نباید در مقابل هنرمندان بود بلکه می بایست در کنار هنرمندان قرار گرفت و با زبان هنر با آنها گفتگو کرد.

به گزارش ندای گیلان از رودبار، پیش از ظهر امروز نشست صمیمی هنرمندان، سینماگران و عکاسان شهرستان رودبار با اسماعیل میرغضنفری  برگزار شد.

فرماندار شهرستان رودبار در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان شهرستان رودبار گفت: هنر فراتر از زمین است و هنرمندان همیشه جلوتر از زمان حرکت می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: نگاه هنرمند با نگاه عام کاملا متفاوت است و اینچنین است که واژه هنرمند شکل می گیرد، بیش از 90 درصد از آگاهی انسان به معنای بینایی آن است.

اسماعیل میرغضنفری تصریح کرد : نباید در مقابل هنرمندان بود بلکه می بایست در کنار هنرمندان  قرار گرفت  و با زبان هنر با آنها گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه اگر هنر یک هنرمند برای رسیدن به مطامع دنیا باشد زود از بین خواهد رفت و به بوته فراموشی سپرده خواهد شدبیان داشت: از ابزار هنر می توان به خدا هم نزدیک شد چون هنر انسان را استحاله میکند.

میر غضنفری در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش من این است که بتوانم در خدمت هنرمندان باشم و هنر همان قدر که ظریف است همانقدر هم می تواند اسیب پذیر باشد.

به گزارش ایلنا، در انتهای این دیدار کتاب مجموعه عکسهای گیلان و چند فیلم سینمایی ماندگار سینمای رودبار از سوی هنرمندان و رئیس انجمن سینمای جوانان رودبار به فرماندار شهرستان به رسم یادبود اهداء شد.