نجفی:باید در حوزه های مختلف از جوانان بهره گرفت و گاهی نظر خودشان را اعلام کنند و گاهی هم شنونده باشند

  به گزارش ندای گیلان،استاندار گیلان  روز یکشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان در رشت با بیان اینکه امروز به داشتن جوانان افتخارآفرین و انقلابی کشورمان می بالیم، گفت: امکان استفاده از دانش و فناوری روز و آخرین یافته های علمی را برای فرزندان این سرزمین فراهم می کنیم.

 محمدعلی نجفی  با اشاره به وجود مشاوران جوان مدیران در دستگاه ها اظهار کرد: دولت اعتقاد ندارد که صرفا باید حکمی برای مشاوران جوان صادر کند، اما نتوانند در جلسات شرکت کنند و نظری بدهند.
نجفی تصریح کرد: باید در حوزه های مختلف از جوانان بهره گرفت؛ گاهی نظر خودشان را اعلام کنند و گاهی هم شنونده باشند.
استاندار گیلان بیان کرد: ساماندهی امور جوانان نیاز به سیاستگذاری، برنامه ریزی جامع و به هم پیوسته کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارد که باید بر آن اهتمام داشته باشیم.
وی با بیان اینکه جوانان در مباحثی همچون فناوری و موضوعات دانش بنیان نظرهای نو دارند، خاطرنشان کرد: آینده گیلان، درخشان است و باید از فرصت ها بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: تسهیلاتی که به جوانان داده می شود، باید هدایت شده و صحیح استفاده شود.
نجفی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر فراهم کردن امکانات لازم برای ازدواج آسان تاکید و بیان کرد: در همین راستا در بخش کمک های اعتباری، تسهیلات ازدواج جوانان نیز از سوی دولت افزایش یافته است.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری به جایگاه خودش دست نیافته، اظهار کرد: رضایتی از آن ندارم چرا که رضایت ما ، رضایت جوانان است.