سردار میرحیدری گفت:نگاه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام وظایف به نحو احسن است و باید در اجرای قانون حساسیت بیشتری داشت

به گزارش ندای گیلان،سردار محمدرضا میرحیدری،فرمانده انتظامی استان گیلان امروز به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی در نشست تعاملی با رئیس كل دادگستری استان گیلان،ضمن تبریک ایام دهه فجر با بیان اینكه نگاه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام وظایف به نحو احسن است،اظهار کرد:باید در اجرای قانون حساسیت بیشتری داشت.

وی با بیان اینكه ظرفیت ها و زیر ساخت های موجود پاسخگوی حجم ماموریت و تراكم كاری پلیس نیست،افزود:اگر حمایت دستگاه قضایی نباشد پلیس در انجام ماموریت هایش با مشكل مواجه خواهد شد.

سردار میرحیدری گفت:ورود قریب به 500 هزار پرونده در سال به چرخه كار پلیس و دستگاه قضایی مبین كار گسترده و طاقت فرسای پلیس و دستگاه قضایی می باشد.

رئیس پلیس گیلان دفاع از حق مردم را رسالت پلیس و دستگاه قضایی دانست و تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی باید با جدیت بیشتر مطالبات مردمی را محقق سازند.

در ادامه احمدسیاوش پور، رئیس كل دادگستری استان گیلان با بیان اینكه پلیس و دستگاه قضایی به علت پیوستگی در انجام كار به یكدیگر تعصب دارند، اظهار کرد: امنیت كشور حاصل تلاش همه كسانی است كه امروز مسئولیت حفظ امنیت در جامعه و مرزهای كشور را برعهده دارند.

وی با تاكید بر اینكه با همكاری و همدلی ماموریت های پلیس و دستگاه قضایی به خوبی انجام می شود، افزود: به نتیجه رساندن قریب به 500 هزار پرونده اعم از حقوقی و جزایی در سال كار ساده ای نیست.

سیاوش  پور با اعلام اینكه اجرای عدالت و قضاوت كردن كاری دشوار و سخت است،تصریح کرد: كار پلیس و دستگاه قضایی با همدلی و تعاملی كه وجود دارد، مكمل همدیگر می باشد.

رئیس كل دادگستری استان گیلان ریشه مستقیم و غیرمستقیم قریب به 70 درصد از پرونده ها اعم از حقوقی و كیفری را در سه بحث املاک، اسناد و مواد مخدر اعلام و بیان کرد: بیشتر جرایم و ناهنجاری های اجتماعی با این سه مبحث مرتبط می باشند./ایسنا