معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت:یکی از اقدامات خوب شهرداری رشت در این باره اجرای طرح شهردار مدرسه است و امیدواریم از این طریق  مباحث حقوق شهروندی به خوبی به نسل آینده منتقل شود.
به گزارش ندای گیلان،معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در جلسه حقوق شهروندی شورای شهر رشت  با اشاره به اینکه موضوع فرهنگ شوخی بردار نیست اظهار کرد:  باید از موازی کاری پیرامون مباحث فرهنگی پرهیز شود.
 محمدرضا علیزاده با بیان اینکه در وقوع طلاق  عوامل متعددی نقش دارند افزود: از جمله این عوامل  می توان به اعتیاد، مباحث اجتماعی و غیره اشاره کرد .
وی به مقوله آپارتمان نشینی اشاره کرد و گفت: در گذشته ارتباطات تنگاتنگی ما  بین همسایه ها وجود داشت اما امروز همسایه ها در یک آپارتمان  از شرایط یکدیگر کاملا بی اطلاع هستند‌.
علیزاده با اشاره به نقش تاثیرگذار صدا و سیما در ارتقای حقوق شهروندی بیان کرد:  یکی از اقدامات خوب شهرداری رشت در این باره اجرای طرح شهردار مدرسه است و امیدواریم از این طریق  مباحث حقوق شهروندی به خوبی به نسل آینده منتقل شود و نقش صدا و سیما نیز در این باره بسیار حائز اهمیت است.