رسولی با اشاره به اینکه مدتهاست مدیری از شهرداری رشت به عنوان شهردار انتخاب نشده خاطرنشان کرد: باید با دوری گزیدن ازرفتارهای طیفی، صنفی و جناحی سعی کنیم تا مسیر شهر را در مسیر درست پیش ببریم.

به گزارش ندای گیلان، رضا رسولی با قدردانی از زحمات دکتر نصرتی گفت: شاید ادبیات سیستم کاری بواسطه شغل در این ده ماه تغییر کرد و آنچه که مورد انتظار بوده و تعریفی که از توسعه داشتیم متاسفانه دیده نشد، توسعه فقط در بیل و کلنگ دیده می شود. بنابراین امید است از این به بعد مسیر درست را انتخاب کنیمِ.

 رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت علی بهارمست را یکی از خوبان معرفی کرد و افزود: امید است ایشان در مسیر پیش رو موفق شوند. انتخاب مهندس بهارمست یک اتفاق نظر است و مستعدترین شرایط وجود دارد تا یکی از مدیران جوان و توانمند شهرداری رشت بتواند در یک مقطع حساس انتخاب شود.

رسولی با اشاره به اینکه مدتهاست مدیری از شهرداری رشت به عنوان شهردار انتخاب نشده خاطرنشان کرد: باید با دوری گزیدن ازرفتارهای طیفی، صنفی و جناحی سعی کنیم تا مسیر شهر را در مسیر درست پیش ببریم و با توجه به شناختی که از مدیران مجموعه مدیریت شهری داریم همه کمک کنیم تا در کنار هم چندماه پیش رو در راستای تقویت جلب اعتماد و اتفاق نظر حسن مدیریت بهارمست اقدامات خوبی در زمینه توسعه شهری داشته باشیم.