سرپرست فرمانداری ماسال بر لزوم تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال به کارآفرینان تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از ماسال، جعفر صفری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور روسای ادارات مربوطه برگزار شد با تاکید بر لزوم حمایت جدی بانک ها از کارآفرینان در راستای شکوفایی اقتصادی منطقه، گفت: سهولت در پرداخت تسهیلات اشتغال موجب ایجاد شغل و امنیت اقتصادی در شهرستان می شود ودر این زمینه از تمامی بانکها می خواهم ،تعامل لازم را با متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم نظارت دقیق ادارات و بانک ها در خصوص صحت اجرای پروژه های اشتغالزایی، خاطر نشان کرد: ادارات باید به صورت دقیق بر پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی نظارت داشته باشند .
سرپرست فرمانداری ماسال ضمن تشکر از زحمات کارگروه اشتغال در سنوات گذشته خواستار تعامل و تسریع در کار و حل مشکلات مردم در ادارات شد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال در رشد و شکوفایی جامعه بیان داشت :اشتغال و امنیت شغلی نقش بسزایی در جامعه و خانواده دارد و می‌تواند کانون گرم خانواده را حفظ کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمینه اشتغال شهرستان کارهای زیادی صورت گرفته باید تلاش کرد این زحمات به بار بنشیند و حتی از سرمایه گذاران دعوت به عمل آید تا شهرستان را در زمینه اشتغال به نقطه مطلوب برسانیم.