رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف يک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین در شهر رشت هنگام بازرسی از یک خودروی پراید خبر داد و گفت: متهم 36 ساله به همراه 4 نفر از همدستانش دستگیر شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،  احداله احدي  با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در پي دريافت گزارش مردمي از فعاليت يك قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران پليس با انجام تحقيقات ميداني و نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند افزود: پس از تعقيب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با موادمخدر خودروي پرايد متهمان حين ورود به شهر رشت شناسايي و متوقف شد.
وي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو مورد نظر يك كيلوگرم موادمخدر از نوع هروئين كشف و متهم 36 ساله به همراه 4 نفر از همدستانش دستگير شدند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان در پايان با اشاره به اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند گفت: پليس مبارزه با موادمخدر به طور شبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه موادمخدر است.