فرمانده انتظامي بندرانزلي از انهدام باند سارقان منزل غير بومي توسط ماموران آگاهي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ “هرمز عشقي”  گفت: در پي وقوع چندين مورد سرقت منزل در بندرانزلي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت ها به طور ويژه در دستوركار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام يكسري كارهاي تخصصي و اقدامات خاص موفق شدندخودروي مورد استفاده در سرقت ها را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي و اخذ نيابت متهمان را در اروميه دستگير كنند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه 3 سارق دستگير شده كه اهل و ساكن يكي از استان هاي مركزي هستند،بيان داشت: متهمان در بازجويي هاي پليس به بزه انتسابي و سرقت اموال مانند گاوصندوق،دوربين،سكه طلا،طلا، جواهر و نقره جات،گوشي تلفن همراه،27هزار دلار ،لب تاپ در مجموع به ارزش يك ميليارد و 560 ميليون ريال اعتراف كردند.
سرهنگ عشقي با بيان اينكه متهمان به 8 فقره سرقت منزل در شهرستان بندرانزلي اعتراف كردند، گفت: هر سه متهم پس از تكميل پرونده و بازسازي صحنه در محل جرم به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي از عموم مردم خواست، از نگهداري وجوه نقد، طلا و جواهر در منزل پرهيز كرده و از ايمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب هاي ضد سرقت ، قفل مناسب و حفاظ ديوار خانه اطمينان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن 110 تماس بگيرند.