مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه همکاری با این باشگاه را به وضعیت جذب بازیکنان جدید و چگونگی شرایط باشگاه منوط دانست.

ندای گیلان:مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه همکاری با این باشگاه را به وضعیت جذب بازیکنان جدید و چگونگی شرایط باشگاه منوط دانست.

کریم باقری ضمن بیان این مطلب در مورد نشست امروز خود با سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نشست خوبی با طاهری داشتم که قرار است در جلسه دیگری ادامه پیدا کند ولی به طور کلی باید بگویم بین من و پرسپولیس برای حضور کنار تیم هیچ مسئله ای وجود ندارد غیر از اینکه می‌خواهم خیالم راحت باشد که ما در این فصل شرمنده هواداران خودمان نمی‌شویم و قرار است فردا به اتفاق مصطفی قنبرپور که حضورشان در کنار تیم را از همین جا تبریک می‌گویم، جلسه‌ای با برانکو داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره وضعیت باشگاه و شرایط جذب بازیکنان جدید بحث و تبادل نظر شد و اینکه باشگاه می تواند بازیکنانی را که مورد نظر کادر فنی قرار دارند، جذب کند.

باقری ادامه داد : موضوع جذب بازیکنان بزرگ و کارآمد نکته مهمی است و اینکه باشگاه بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد چرا که در غیر این صورت باز هم نظیر فصل قبل با مشکل روبرو خواهیم شد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس افزود: در جلسه امروز درباره دو مسئله شخصی هم با سرپرست باشگاه صحبت کردم و امیدوارم مشکلات باشگاه برای جذب بازیکنان جدید هر چه زودتر برطرف شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از چه زمانی در  تمرینات تیم حضور خواهد یافت، اظهار کرد: فردا یک جلسه با برانکو خواهم داشت و باید با او هم درباره وضعیت کادر فنی صحبت کنم که این جلسه و وضعیت جذب بازیکنان جدید برای ادامه همکاری‌ام تعیین کننده خواهد بود.

باقری تصریح کرد: تمام مسئله این است که ما قرار است آبروی خودمان را وسط بگذاریم. برای من واقعا سخت است که وقتی نتیجه نمی‌گیریم، جواب هوادار را بدهم. به همین دلیل می‌خواهم اگر به تیم ورود می‌کنیم شرایط به شکلی باشد که بتوانیم انتظارات به حق هواداران را تأمین کنیم. به همین دلیل برای من مهم بود که با مدیریت و سرمربی تیم صحبت کنم. مساله اصلی همین است.

وی افزود: هواداران حق دارند ناراحت باشند. هر سال صحبت‌هایی مطرح می‌شود که عملی محقق نمی شود. پرسپولیس باید تیمی باشد که همیشه برنده و آن بالا باشد. قطعا همه مسئولان باشگاه و تیم برای همین هدف تلاش می‌کنند و از این جهت شکی وجود ندارد.

باقری درباره زمان‌احتمالی آغاز کار با پرسپولیس گفت: در صورتی که شرایط جذب بازیکنان مناسب باشد احتمالا از شنبه در خدمت تیم پرسپولیس خواهم بود و در تمرینات شرکت خواهم کرد.