سرمربی سیاه جامگان در مورد دیدار روز جمعه اش برابر سپیدرود رشت گفت: بازی مشکلی را برابر این تیم شمالی خواهیم داشت.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اکبر میثاقیان در گفتگویی درخصوص دیدار اول سیاه جامگان برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی را مقابل ذوبی ها انجام دادیم. این تیم از کادر فنی، بازیکنان و امکانات خوبی برخوردار است و ما توانستیم مقابل این تیم مهره بازی خوبی را ارائه کرده و یک امتیاز حساس کسب کنیم.

وی تاکید کرد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است که البته سهم جوانان ما بیشتر از باتجربه هاست. فکر می کنم بتوانیم با وحدت و همدلی که در تیم وجود دارد هفته های آتی بازی های بهتری از خود ارائه دهیم.

سرمربی سیاه جامگان در مورد دیدار روز جمعه اش برابر سپیدرود رشت گفت: بازی مشکلی را برابر این تیم شمالی خواهیم داشت. آنها هفته گذشته مقابل نفت تهران بازی را واگذار کردند و به طور حتم می خواهند در شهر خود و مقابل تماشاگرانشان رشتی اولین سه امتیاز در لیگ هفدهم به دست آورند. گروه آنالیز ما بازی های دوستانه این تیم و دیدار آنها برابر نفت تهران را به خوبی آنالیز کرده است. با شناختی که از نقاط قوت و ضعف سپید رود داریم می خواهیم دست پر از رشت به مشهد برگردیم ولی باید برابر آنها هوشیار باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی های هفته اول لیگ را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: هفته پرگلی را پشت سر گذاشتیم. ۲۰ گل آن هم در هفته اول بازی ها که تیم ها هماهنگ نیستند خبر بسیار خوبی برای فوتبال ماست. امیدوارم این اتفاق در ادامه هم رخ بدهد.

سرمربی سیاه جامگان درخصوص تعطیلی لیگ پس از هفته پنجم بخاطر اردوی تیم ملی گفت: با توجه به حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی موظف هستیم که برای موفقیت تیم ملی هر کاری که از دستمان برمی آید انجام دهیم اگرچه برخی از تیم ها از تعطیلات لیگ گله مند می شوند اما برای ما این ۲۰ روز فرصت مناسبی است تا خود را آماده شروع دوباره لیگ کنیم.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما جوان است، آینده درخشانی دارد. به همین دلیل امیدوارم هواداران مشهدی در بازی های خانگی ما را تنها نگذاشته و با حمایت پرشورشان یکی از عوامل موثر موفقیت ما در لیگ هفدهم باشند.