«مایکل انرایت»، بازیگر 51 ساله هالیوود که در فیلم «دزدان دریای کارائیب: گنجه مرد مرده» در نقش یکی از کارگردان عرشه کشتی بازی می‌کرد، اخیرا برای جنگ علیه داعش به کردهای سوریه پیوسته است.

ندای گیلان:«مایکل انرایت»، بازیگر 51 ساله هالیوود که در فیلم «دزدان دریای کارائیب: گنجه مرد مرده» در نقش یکی از کارگردان عرشه کشتی بازی می‌کرد، اخیرا برای جنگ علیه داعش به کردهای سوریه پیوسته است.

«انرایت» در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی الان دبی گفت: زمانی‌که  ویدئوهای مربوط به سوزانده شدن خلبان اردنی به دست داعش و همچنین سربریدن روزنامه نگار آمریکایی را دیدم تصمیم گرفتم که به این جنگ بیایم.از همه اینها بدتر این است که این کار را یک مرد انگلیسی انجام داد.

وی تاکید کرد: آنها باید از روی کره زمین پاک شوند. آماده‌ام که برای این هدف بمیرم. من برای مبارزه اینجا هستم نه برای بازی کردن، حتی اگر لازم باشد در این راه جانم را خواهم داد.

این بازیگر انگلیسی‌الاصل هالیوود که تاکنون در حدود 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده، در خلال مصاحبه خود نیز عنوان کرده که در این سفر تا حدودی با دین اسلام آشنا شده و نام خود را نیز به «مصطفی مایکل علی» تغییر داده است.

فارس