ایران و کره دو قدرت اول آسیا هستند و افتخارات زیادی را کسب کردند اما ما هرگز از هیچ کدام از آنها ترسی نداریم.

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان ، تیم ملی قطر با توجه به اینکه در رقابتهای نهایی مقدماتی جامجهانی 2018 روسیه با ایران همگروه است برای ما اهمیت زیادی دارد. در این راستا رودریگو تاباتا بازیکن برزیلی اصل باشگاه الریان قطر که یکی از بازیکنان خارجی تیمملی قطر و بهترین آنها است درباره رویارویی با شاگردان کیروش اظهاراتی داشت.

تاباتا در حاشیه مراسم بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ ستارگان قطر پس از کسب این جایزه درباره رویارویی با ایران گفت: میدانم که بازیکنان تیمملی برای این بازیها آمادگی صدرصدی یا بیشتر از آن را دارند تا برابر ایران و کره جنوبی دو قدرت آسیا نمایشی خوب داشته باشند.

وی افزود: ایران و کره دو قدرت اول آسیا هستند و افتخارات زیادی را کسب کردند اما ما هرگز از هیچ کدام از آنها ترسی نداریم.

اولین بازی ما مقابل ایران برای ما مهمترین بازی به شمار میآید. باید مقابل ایران تنها برای پیروزی به میدان برویم و هرگز به یک امتیاز اکتفا نکنیم.بازیکن برزیلی قطر در پایان درباره جو ورزشگاه آزادی گفت: من پیش از این در ورزشگاه آزادی در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و با جو این ورزشگاه آشنایی دارم. درست است که مقابل 100 هزار هوادار بازی کردن خیلی سخت است اما در این شرایط برای ما آزمایشی بزرگی به شمار میآید.اولین دیدار شاگردان کیروش با قطر است و این بازی در تاریخ 11 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار میشود