وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرامش از تهیه مصوبه ارایه سرویس نامحدود در بخش اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) خبر داد

به گزارش ندای گیلان،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرامش از تهیه مصوبه ارایه سرویس نامحدود در بخش اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) خبر داد و گفت: همان‌طور که وعده دادم، بسته‌های اینترنتی جدید توسط اپراتورها ارائه شده و به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، از سازمان تنظیم مقررات خواستم که ضمن بررسی شرایط بازار، مصوبه‌ای برای خاتمه دادن به فروش اینترنت در بازار اینترنت ثابت ADSL و آغاز ارایه سرویس نامحدود در این بخش تهیه و تا قبل از پایان دولت یازدهم برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارایه کند.

محمود واعظی چندی پیش، شبکه ملی اطلاعات را یکی از پروژه‌های بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست که در حال نهایی شدن است و درباره آن توضیح داد: جلسات منظمی برای فاز سوم شبکه ملی اطلاعات برگزار شده است. این شبکه بسیار بزرگ است و اولویت جدی دولت بوده و ما عملاً سال گذشته گام بزرگی در این راستا برداشتیم. فاز اول در شهریور ماه گذشته و فاز دوم در دهه فجر انجام شد. امیدواریم فاز سوم نیز تا آخر تیر ماه به بهره‌برداری برسد.