یوسفی بیان داشت:تمام نانوایی ها و مراکز درمانی واحدهای کسب و کار و عرضه اجناس و ارزاق عمومی و جایگاه توزیع سوخت باز هستند.

کامبیز یوسفی در گفتگو با ندای گیلان اظهار کرد: برف از امروز ساعت ۷ صبح در بخش کوچصفهان آغاز شد و تا این لحظه  حدود ۶۰ سانتی متر بارش برف را شاهد بودیم.
بخشدار کوچصفهان با بیان اینکه از روز گذشته همه امکانات شهرداری های کوچصفهان و لولمان و دهیاری های بخش  برای مدیریت وضعیت پیش بینی شده بسیج شده بودند گفت: در این لحظه که خدمت شما هستم با تلاش تمامی افراد مسئول و دست اندراکاران کلیه راههای روستایی و شهری باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه البته در چند نقطه از روستاهای گیلوا ، شیرایه ، علیمده ، جعفرآباد و کنارسر قطعی برق را شاهد هستیم  افزود: اداره برق با اکیپهای خود در حال رفع مشکل است.
یوسفی بیان داشت:تمام نانوایی ها و مراکز درمانی واحدهای کسب و کار و عرضه اجناس و ارزاق عمومی و جایگاه توزیع سوخت باز و مثل روزهای عادی به ارائه خدمت پرداختند.
بخشدار کوچصفهان اظهار کرد:در پایان از شهروندان عزیز که همکاری مطلوبی با مسئولین و دست اندرکاران داشتند تشکر میکنمو همچنان خواهش میکنم از تردد های غیر ضروری با خودرو در سطح جاده و خیابان خودداری کنند.