مهندس نعمت زاده که در حاشیه سفر ریس جمهور به گیلان سفر کرده بود سری به شرکت خزر پلاستیک رشت زد که یکی از کارخانه های مدرن و با کیفیت در حوزه تولید محسوب می گردد

 

به گزارش ندای گیلان از رشت،مهندس نعمت زاده که در حاشیه سفر ریس جمهور به گیلان سفر کرده بود سری به شرکت خزر پلاستیک رشت زد که یکی از کارخانه های مدرن و با کیفیت در حوزه تولید محسوب می گردد.

دکتر اسکندر ستوده بعنوان مدیرعامل و مهندس کوچکی بعنوان مدیر این مجموعه صنعتی در حال فعالیت هستند که از مدیران موفق صنعتی در کشور محسوب می شوند. تولید قطعات پلاستیکی برای لوازم خانگی-خودرو و تولید قطعات پلاستوفوم جهت بسته بندی محصولات از فعالیتهای این شرکت است که پروژه هایی از قبیل 1-تولید قطعات جاروبرقی 2-تولید قطعات پنکه برقی در 8 مدل 3-تولید قطعات بخاریبرقی در 5 مدل 4- تولید قطعات آبمیوه گیری در 4 مدل 5- تولید قطعات چرخ گوشت در 4 مدل 6- تولید قطعات ماشین های لباسشوئی یک مدل 7- تولید قطعات لوازم آشپز خانه 8- تولید قطعات خوردو را در دستور کار دارد.

این شرکت 54 دستگاه ماشین تزریق پلاستیک ، 5 دستگاه ماشین چاپ پلاستیک، 3دستگاه ماشین تزریق فوم، سیستم سنترلایزینگ مواد با 6 مخزن ذخیره 300 لیتری ، 26 نفر متخصص و تحصیلکرده دانشگاهی و 242 نفر پرسنل با تحصیلات دیپلم فنی و فوق دیپلم فنی دارد.

همچنین خزر پلاستیک توانمندی هایی از قبیل آماده سازی نقشه قالب های فوم از روی نمونه قطعه برای ماشینهای فوم امکان لازم جهت سفارش و ساخت قالب ها و تکمیل پروژه تا مرحله ساخت قطعات فوم جهت بسته بندی محصولات . تولید قطعات فوم بسته بندی با ماشین های تولید سریع ” کورتس ” ساخت آلمان، فوم به صورت خشک و تولید قطعات فوم بطور متوسط 5000 قطعه در روز آماده سازی نقشه ، ساخت قطعه کپی بر اساس نقشه سه بعدی و سفارش ساخت قالب های پلاستیکی تا مرحله ساخت قطعات پلاستیکی از 1 گرم تا 6000 گرم سفارش ساخت قالب های پلاستیکی برای قطعات خودرو سازان مترو قطارها تولید کنندگان لوازم خانگی تولید کننده های لوازم ورزشی و تولید با قالب های سفارش شده دارد.

این شرکت در رشت-شهرصنعتی-ورودی اول- خیابان ابن سینا قرار دارد که دارای شماره تماس (131) – 3382133 -(131) 3382134 و نمابر (131) – 3382132 بوده که آدرس پست الکترونیکی آن نیز koucheki@khazarplastic.com می باشد و وب سایت رسمی به آدرس http://www.khazarplastic.com را دارد.