وزیر دفاع به همراه فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی عصر امروز از مراحل ساخت ناوشکنهای جماران سه، سهند و سینا در بندرعباس دیدن کرد.

به گزارش ندای گیلان: این شناورها در کلاس جماران یک و با توان تخصصی مهندسان ایرانی دردست ساخت اند.

ساخت این ناوشکن ها از سال 89 در قالب طرح موج آغاز شده است.

وزیر دفاع گفت: روز آمدی و استفاده از فناوری ها ی جدید با بهره گیری از مهندسی ایرانی از ویژگی های محصولات کارخانه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است .

سردار دهقان در بازدید ازکارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس  افزود: امروز نیروی دریایی ارتش یکی ازمهمترین  تامین کنندگان تجهیزات ، تسلیحات و ادوات نظامی برای دفاع از مرزهای کشورمان است .

وزیر دفاع  که برای بازدید از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ساعتی پیش وارد بندرعباس شد به توان دفاع دریایی کشورهم اشاره کرد و گفت: روحیه ی خود اتکایی، ولایت مداری و علم اندوزی از ویژگی های کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است .

بازدید از اسکله زیرسطحی و مراحل تعمییرات اساسی زیر دریایی کلاس غدیر

سردار دهقان همچنین از اسکله زیر سطحی و مراحل تعمییرات اساسی زیر دریایی کلاس غدیر هم بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هم دراین بازدید گفت : توان ساخت ناوشکن در کشورمان با ناوشکن جماران آغاز شد و اکنون ناوشکن جماران سه که به لحاظ تجهیزات دفاعی از ناوشکن جماران یک پیشرفته تر است در بندرعباس مراحل پایانی ساخت را می گذارند.

امیر دریادار سیاری افزود: هدف گذاری نیروی دریایی ساخت همه ی تجهیزات مورد نیاز برای دفاع دریایی در کشور است.

وزیر دفاع برای بازدید منطقه دریایی ولایت جاسک به این شهرستان شرقی استان سفر می کنند.

در برنامه ی سفر وزیر دفاع به استان نشست با فرماندهان نیروی دریایی  در جاسک هم پیش بینی شده است.

وزیر دفاع فردا استان هرمزگان را به قصد بازدید از منطقه دریایی کنارک در استان سیستان و بلوچستان ترک می کند.

سردار دهقان به دعوت فرمانده نیروی دریایی ارتش و برای بازدید از مراحل ساخت انواع شناورها و زیر سطحی ها به  هرمزگان سفر کرده است.