مدیر امور آبفای سیاهکل در بازدید مدیرعامل آبفای گیلان و نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از پروژه فاضلاب مسکن مهر این شهرستان به تشریح چالشهای منابع آبی و فاضلاب بهداشتی در شهر سیاهکل و دیلمان پرداخت.

به گزارش ندای گیلان،در این بازدید سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت شناسایی منابع آبی جدید به منظور تأمین آب مورد نیاز شهرستان سیاهکل بر لزوم بهسازی و بازسازی چشمه های موجود تأکید نمود و اظهار داشت: طرح مطالعات فاضلاب بهداشتی شهر دیلمان نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

سپس دکتر نیکفر نماینده مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات آبفای گیلان در راستای اجرای پروژه های آب و فاضلاب تصریح کرد: دیون پیمانکاران در سه بخش آب ، فاضلاب و مسکن مهر از محل اعتبارات استانی و ملی را پیگیری خواهد نمود.

گفتنی است در بازدید از پروژه فاضلاب مسکن مهر 188 واحدی و 76 واحدی شهر سیاهکل مدیرعامل آبفای گیلان از پیگیریهای دکتر نیکفر نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مهندس اسلامی فرماندار سیاهکل در تأمین اعتبارات مورد نیاز و رفع موانع در روند اجرای این پروژه ها تقدیر و تشکر نمود.