معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در بازدید از بیمارستان های ماسال و رضوانشهر، نحوه خدمت رسانی در این بیمارستان‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر ، قاسم جان بابایی- معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان های رسالت ماسال و شهدای رضوانشهر و عیادت از بیماران، نحوه خدمت رسانی در این بیمارستانها را مورد بررسی قرار داده و بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی تاکید کرد.

در این بازدیدها علی نوبخت- رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، محمود شکری- نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی، نورصالحی- معاون درمان  و جمعی از مدیران و مسوولان دانشگاه نیز حضور داشتند.

گفتنی است: بیمارستان 32 تختخوابی شهدای رضوانشهر که در سال 96 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، دارای بخش پاراکلینیک و تخصصی -اورژانس – آزمایشگاه_ داروخانه و بخش دیالیز می باشد.

بیمارستان 32 تختخوابی رسالت ماسال نیز در سال 86 افتتاح شد  و مشتمل بر بخش های اورژانس ، جراحی مردان ، جراحی زنان، زنان و زایمان، اطفال و نوزادان، اتاق عمل، دیالیز، تالاسمی و درمانگاه تخصصی می باشد .