مدیرکل استاندارد گیلان در بازدید ازشرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گیلان عنوان کرد:در حوزه غذا بویژه لبنیات که از فرآورده های غذایی ضروری جامعه است باید استانداردهای کارخانه ای فراتر و سخت گیرانه تر از استانداردهای ملی باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مهناز جعفریان مدیرکل استاندارد گیلان در بازدیدی که به اتفاق محمدرضا کردلو مدیر کل دیوان محاسبات استان، معاونین وتیم فنی استاندارد از شرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گیلان بعمل آورد، گفت: در حوزه غذا بویژه لبنیات که از فرآورده های غذایی ضروری جامعه است باید استانداردهای کارخانه ای فراتر و سخت گیرانه تر از استانداردهای ملی باشد؛ که البته پگاه گیلان از واحدهایی است که موفق به اجرای مناسب فرآیندهای مدیریت کیفیت و استانداردسازی قابل قبول شده است.

مهناز جعفریان در این بازدید نقش مجموعه پگاه را با تولیدات کمی و کیفی در تامین اساسی ترین نیاز غذایی مردم بسیار مهم و در اقتصاد استان و کشور نیز، تاثیرگذار خواند.

وی با اشاره به شعار محوری سال مبنی بر تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  تمام تلاش و همت خود و مدیران و کارشناسان استاندارد را کمک به تولیدکنندگان استان در جهت ارائه تولیدات باکیفیت در درجه نخست و در نهایت افزایش تولید و اشتغال عنوان کرد.

در ادامه این دیدار اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت تولیدی شیر پاستوریره پگاه گیلان نیز به تشریح وضعیت شرکت، بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در مسیر تولید پرداخت و ضمن تشکر فراوان از مدیریت و مجموعه استاندارد گیلان مساعدت و همراهی بیشتر را خواستار شد.

موسی اسماعیل زاده افزود: پگاه گیلان در اجرا و پیاده سازی استاندارد و مباحث کیفی جزو شرکت های مطلوب کشوری و استانی است که ساختار یافته عمل می کند.

بازدید گروهی از خطوط تولید نیز از جمله برنامه های مدیرکل استاندارد گیلان و هیئت همراه بود.

گفتنی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان وابسته به شرکت صنایع شیر ایران از واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد گیلان هم اکنون با تولید بیش از ۴۰ نوع محصول لبنی و نوشیدنی بعنوان بزرگترین تولید کننده فراورده های شیری در استان بوده که از محصولات تولیدی این شرکت سایر استانها نیز بهره مند می شوند.