نماینده ولی فقیه در گیلان از تعدادی واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال شهرک صنعتی سپیدرود رشت بازدید کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت ،آیت الله رسول فلاحتی امروز در جریان بازدید تعدادی از واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد مستقر در شهرک صنعتی سپیدرود رشت در راستای نامگذاری رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ اظهار کرد: به همه اهالی گیلان این نوید را می دهم که مدیرانی با نشاط و با اراده قوی در استان داریم.

وی ادامه داد: طی بازدیدی که از بعضی واحدهای تولیدی به عمل آمد و وضعیت فعالیت آنها را مشاهده کردیم، جای خوشحالی دارد و امیدوارکننده است.

امام جمعه رشت، افق های آینده اقتصاد گیلان را بسیار روشن عنوان کرد و افزود: البته با توجه به شرایط حاکم داخلی و خارجی که برای کشور به وجود آمده، به طور طبیعی یکسری مشکلات پیش روی تولیدکنندگان قرار دارد و مسئولان که همراه بودند این مسائل را مشاهده کردند و شنیدند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امیدوارم مشکلات واحدهای تولیدی گیلان در آینده نه چندان دور برطرف شود، تصریح کرد: بعضی از مشکلات واحدهای تولیدی استان مربوط به کشور است و باید از طریق دولت و دستگاه قضا برطرف شود.

وی با ابراز امیدواری در برطرف شدن مشکل واحدهای تولیدی استان توسط مسئولان مربوطه، یادآور شد: سال جاری را مقام معظم رهبری رونق تولید نامگذاری کردند و بر آن تاکید داشتند و امیدوارم با تلاش مسئولان و تولیدکنندگان این امر به ثمر برسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن بازدید از شرکت های گیل راد تولیدکننده سیم و مفتول مسی، تالک ایرانیان تولیدکننده بطری آلومینیومی، توان تن خزر تولیدکننده لوازم پزشکی، یک شرکت تولید لباس و شرکت در حال احداث نیروانا تولیدکننده پلیمرهای گیاهی واقع در شهرک صنعتی سپیدرود رشت با مدیران این واحدها درباره وضعیت تولید و مشکلات پیش روی آنها گفت و گو کرد.

علی اکبر اوسط مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، احمدعلی شهیدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان و میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت در بازدید مذکور آیت الله فلاحتی را همراهی کردند.