سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با حضور سرزده در بازار میدان شهرداری رشت از وضعیت موجودی کالای اساسی در بازار، میزان افزایش قیمت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی بازدید نمود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمید رضا امام پناهی با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان، معاون اداره کل صمت استان، نائب رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس شبکه بهداشت شهرستان و نماینده اماکن شهرستان به صورت سرزده از بازار میدان شهرداری رشت بازدید و از نزدیک، با فروشندگان گفت وگو و از مردم، میزان رضایت آنان از عرضه کالا را پرس و جو کرد.

سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود، نگرانی نداشته باشند، گفت: نظارت میدانی بازرسان بر بازار و کنترل قیمت کالا‌ها با جدیت آغاز شده و این روند جهت ایجاد ثبات و آرامش در بازار ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: نظارت ها و برخوردها در بازار باید بنحوی باشد تا مردم احساس کنند که مراجع لازم با چشم های بینا و قاطعانه در جهت استیفای حقوق آنان اهتمام می کنند.

امام پناهی با اشاره به ظرفیت بسیج در همراهی دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار عنوان کرد: نظارت بر بازار شهرستان نباید صرفا منحصر به چند کالا باشد و باید از گران‌فروشی تمامی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی جلوگیری کرد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وجود کالاهای اساسی در سطح بازار و دسترس مردم، گفت: توزیع عادلانه کالاها و ثبات در قیمت‌ عرضه محصولات باید به صورت دقیق در سطح بازار اجرا شود تا شاهد ثبات و آرامش در بازار شب عید باشیم.