رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت از پل‌های عابر پیاده احیا شده در رشت بازدیدبعمل آورد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،با توجه به عدم رضایت شهروندان از وضعیت نامناسب پل‌های عابر پیاده و رها شدن این پل‌ها در دراز مدت، رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت از ابتدای شروع به کار کمیسیون در دوره ششم شورا با حساسیت، مسئله احیای پل‌های عابر پیاده را در اولویت قرار داد تا شهروندان بتوانند پس از احیا و مرمت پل‌ها از این امکان، مجدد استفاده نمایند. در این راستا در پی جلساتی که در کمیسیون با پیمانکاران امر برگزار شد؛ پس از شنیدن نظرات پیمانکاران، بازه زمانی مشخصی برای احیا و مرمت پل‌های عابر پیاده مشخص شد که در اولین گام ۶ پل از پلهای عابر پیاده پس از مرمت به بهره برداری رسید.

گفتنی است یکی از اصلی ترین دغدغه پیمانکاران در مرمت و تجهیز مجدد پل‌های عابر پیاده، سرقت تجهزات است که هزینه بالایی را برای پیمانکارن در بر دارد.
در همین راستا سیدحسین رضویان رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری در جلسه بررسی و تصمیم گیری در خصوص مشکلات پل‌های عابر پیاده با پیمانکاران که در تاریخ ۲۲ آبان سال ۱۴۰۰ در سالن جلسات شورای شهر رشت برگزار شد؛ با تاکید بر لزوم خدمات رسانی شایسته به شهروندان گفت: مردم از وضعیت پل های عابر پیاده رضایت ندارند. بخش وسیعی از وظایف مدیریت شهری ارائه خدمات است و شهروند در زمان مواجهه با پلی که آسانسور یا پله برقی اش خراب است به این نمی اندیشد که پیمانکار یا سرمایه گذار بر سر کدام مفاد قرار داد با شهرداری اختلاف نظر دارد یا چه گونه پل مورد سرقت قرار گرفته است، شهروند در لحظه مراجعه انتظار ارائه دریافت خدمت مناسب دارد.