جمعی از اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت به همراه رئیس اداره منابع انسانی شهرداری از شهرداری همدان بازدید کردند.

به گزارش ندای گیلان،اعضای شورای اسلامی کار به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص همسان سازی حقوق پرسنل، تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و افزایش امکانات رفاهی کارکنان از مدیریت توسعه بهره وری و سرمایه انسانی و ادارات زیر مجموعه بازدید کردند.

در این بازدید انواع احکام کارگزینی و دریافتی کارکنان و نحوه همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری با کارکنان خدمات کشوری مورد بررسی و بحث قرار گرفت. در این راستا به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری و همچنین رایزنی ها با نمایندگان مجلس در خصوص تصویب مشمولیت حقوق کارکنان شهرداری با لایحه خدمات کشوری اشاره شد.
در این بازدید به ارتقای رفاه کارکنان از طریق پرداخت تسهیلات بانکی توسط اداره رفاه و همچنین قرارداد با مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی به منظور ارتقای دانش کارکنان و خانواده های آنها و همچنین تهیه اقامتگاه در تهران برای کارکنان به منظور استفاده از امکانات پزشکی و بیمارستانی مورد توجه ویژه قرار گرفت.
در جریان این بازدید افزایش حقوق درجه آتش نشانان و لایحه یکسان سازی حقوق پرسنل مورد بررسی قرار گرفت.
امیر ترومیده نائب رئیس، سیروس ملایی و علی مهدوی اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با همراهی لیلا پور رجبعلی رئیس اداره منابع انسانی شهرداری رشت، نفریه کارشناس امور اداری شهرداری رشت از واحدهای امور اداری، کارگزینی، رفاهی و تحول نوسازی شهرداری همدان بازدید کردند.