استاندار گیلان امروز در اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری شهرستان رشت، از محل نام نویسی و فرآیند ثبت نام بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری رشت در جمع خبرنگاران گفت: به یقین تبلور مردم سالاری دینی ملت ایران در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود .

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرع مقدس اسلام و بر اساس آراء مردم شکل گرفته ، تصریح کرد:  استمرار عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران همواره در گرو این حمایت‌ها و مشارکت‌های عمومی مردم بوده که مهم‌ترین شیوه و شکل این مشارکت حضور آحاد ملت در انتخابات است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: همه ایرانیان در دوم اسفند ماه با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر حماسه وحدت و اتحاد را به نمایش می گذارند.

 زارع هدف از این بازدید را ارزیابی میزان آمادگی شعبه ثبت نام حوزه انتخابیه مرکز استان خواند و افزود: خوشبختانه آمادگی کامل اعم از امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی متخصص برای انجام صحیح فرایند ثبت نام از داوطلبان وجود دارد.

وی به آمار ثبت نام کنندگان در صبح امروز نیز اشاره کرد و گفت: استقبال داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها در مرکز استان، بلکه در همه حوزه‌های انتخابی مطلوب است.

استاندار گیلان همچنین از واحدهای مختلف فرمانداری رشت بازدید کرد و به دست اندرکاران نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خداقوت گفت.

ثبت نام داوطلبان از صبح امروز آغاز شده و تا شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ادامه دارد. زمان ثبت نام از ساعت ۸  تا ۱۸ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

استان گیلان با 16 شهرستان، دارای 11 حوزه انتخابیه و 13 کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.