جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان درگیری و شرارت در منطقه لاکان شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ حسین حسن‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شکایت فردی درخصوص درگیری، ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی توسط ۳ نفر در منطقه لاکان شهرستان رشت، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی، متهمان این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستور دستگیری آن‌ها صادر شد افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی، ۳ نفر اراذل و اوباش مورد نظر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و بیان داشت: متهمان ۲۶، ۲۷ و ۳۰ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.