جانشین پلیس‌راه گیلان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ تصادف منجر به جرح در استان رویداده که خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم اما ۲۵ نفر براثر تصادفات روز گذشته مجروح شده‌اند

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ صفاری صبح امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت ترافیک معابر استان اظهار کرد: ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه شاهد بارش برف در محور اسالم به خلخال هستیم افزود: در محورهای کوهستانی محور اسالم به خلخال شاهد بارش برف هستیم اما مسیر باز و تردد روان است.

جانشین پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به محور پونل به خلخال گفت: محور پونل به خلخال از حدود سه ماه پیش مسدود شده و همچنان مسدود است.

صفاری با اشاره به بارش برف در محدوده گردنه حیران آستارا خاطرنشان کرد: در محور آستارا به اردبیل در محدوده گردنه حیران شاهد رانش بخشی از کوه هستیم اما جاده باز و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت تصادفات جاده‌ای گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ تصادف منجر به جرح در استان رویداده که خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم اما ۲۵ نفر براثر تصادفات روز گذشته مجروح شده‌اند.

جانشین پلیس‌راه استان با بیان اینکه گیلان در تعداد جان‌باختگان تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد کاهش داشته افزود: ۱۱ نفر امسال نسبت به سال گذشته در تصادفات کمتر فوت‌شده‌اند.

صفاری با اشاره به حضور بخشی از مسافران در استان و افزایش شمار آن‌ها با دور جدید سفرها گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری در جاده‌ها به‌ویژه محورهای کوهستانی خودداری کرده و حتماً با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

*توجه:عکس خبر تزیینی است

 

fars