فرماندار لاهیجان با بیان اینکه ایران در تاریخ سراسر افتخارش به داشتن ارتش و ارتشیان غیور و ایثارگر به خود می بالد، افزود: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و خالصانه دارند.

به گزارش ندای گیلان،سید محمد احمدی در پیامی، با گرامیداشت 29 فروردین،روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه میهن عزیز اسلامی ایران در تاریخ سراسر افتخارش به داشتن ارتش و ارتشیان غیور و ایثارگر به خود می بالد، افزود: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان الهی در پاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثار گران فراوانی تقدیم انقلاب نموده اند که به روح و روان همه آنان درود و صلوات می فرستیم.

وی خاطرنشان کرد:به پاس رادمردی ‌های ارتشیان غیور در حفظ کیان وطن عزیزمان،مراتب تهنیت و تبریک خویش را به ملت غیور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان لاهیجان ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون آنان را تحت توجهات مولای حق صاحب الزمان حضرت مهدی(عج) و فرماندهی معظم کل قوا مسئلت می‌نمایم.