به گزارش ندای گیلان، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان  در هفتمین دوره بصیرت غیرمتمرکز فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی کشور برای آسایش مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند، اظهار داشت: ایران امروز روی شانه ابرقدرت‌های دیروز سنگینی می‌کند. سردار حق‌بین افزود: همه پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه با عنایت […]

به گزارش ندای گیلان، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان  در هفتمین دوره بصیرت غیرمتمرکز فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی کشور برای آسایش مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند، اظهار داشت: ایران امروز روی شانه ابرقدرت‌های دیروز سنگینی می‌کند.

سردار حق‌بین افزود: همه پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه با عنایت خداوند به دست آمده است.
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به نابودی داعش در بوکمال، تصریح کرد:‌ داعش مرده است اما هنوز باید با تفکر داعشی مقابله کرد.
سردار حق‌بین با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی‌های بزرگ اخیر دشمن به دنبال این است تا از هر طریقی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، خاطرنشان کرد: سربازان ولایت اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت امروز کشور وارد شود.
وی با اشاره به اینکه امروز باید تمدن‌ساز باشیم و از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی را حراست کنیم، اظهار داشت: بصیرت کلید قدم‌گذاشتن در مسیر اسلام است.