لاهوتی با بیان اینکه تا پایان امسال 21 طرح صنعتی در شهرک‌هاصنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد گفت:برای 1929 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،طهمورث لاهوتی در نشست خبری با اشاره به اینکه تا پایان امسال 21 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: برای این 21 طرح صنعتی بالغ بر 1000 میلیارد سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه میزان اشتغال 21 طرح صنعتی مذکور هزار و 929 نفر است خاطرنشان کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این طرح‌ها در زمینه‌های صنایع سلولوزی، صنایع غذایی و صنایع شیمیایی فعالیت دارند.

لاهوتی با تاکید بر اینکه  علاوه بر آن در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گیلان تا پایان سال بالغ بر 8 پروژه زیرساختی به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: سرمایه‌گذاری پروژه‌های مذکور از محل منابع داخلی و منابع عمرانی استان بوده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون تومان برای 8 پروژه مذکور سرمایه‌گذاری شده است تاکید کرد: پروژه‌های مذکور در زمینه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب، شبکه فاضلاب، شبکه توزیع آب، برق و پروژه زیرسازی و آسفالت است که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوب و مطلوبی در زمینه حمایت از صنایع خرد و کوچک در استان شکل گرفته است افزود: واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط در گیلان مسیر توسعه را دنبال می‌کنند.