عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایجاد دارالقرآن در رشت موضوع مهمی است که تا کنون مغفول مانده است.

به گزارش ندای گیلان، فاطمه شیرزاد با اشاره به فعالیت سرای محلات رشت اظهار کرد: به ظاهر متولی سرای محلات رشت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوده اما عملا اجازه دخل و تصرف در این مبحث به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت داده نمی شود.

وی به فعالیت های خانه رادی رشت اشاره کرد و گفت: برنامه های هنری در این خانه در حال انجام بوده اما حضور هنرمندان بومی در این مکان بسیار اندک بوده و بیشتر شاهد حضور و فعالیت هنرمندان دیگر شهرها در آن هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تاکید بر اینکه رویکرد سرای محلات رشت نیازمند بازنگری است گفت: این مهم باید مرحله به مرحله پیش رفته و در نهایت نتایج مطلوب محقق شود.
شیرزاد با اشاره به حضور چهره های برتر قرآنی در رشت بیان کرد: با توجه به اینکه شهر رشت دارای چهره های برجسته قرآنی در سطوح کشوری و ملی می باشد انتظار داریم نسبت به ایجاد دارالقرآن در این شهر توجه بیشتری معطوف شود.
وی به کمپینگ تالاب عینک اشاره کرد و گفت: قرار بود این کمپینگ به عنوان یک منبع درآمدی در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باشد اما عملا کمپینگ تالاب عینک به استراحتگاه دائمی و بدون حق الاجاره برای برخی تبدیل شده و امیدوارم در این باره تجدید نظر شود.