شهردار رشت در خصوص تراموا گفت:چون همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت و شخص آقای استاندار پای کار هستند، به همین دلیل من به سرعت عمل در دریافت مجوزها بسیار خوش بین هستم.

به گزارش ندای گیلان،بهرامی راد رئیس هیئت مدیره شرکت هلدینگ چیلکو و همکاران وی با حضور در دفتر شهردار رشت ضمن معرفی توانمندیهای خود در زمینه اجرای پروژه تراموا به تشریح اقدامات شرکت شان در حوزه ساخت ریلی پرداختند.

در این نشست دو ساعته ابتدا شهردار رشت از عزم و جدیت مدیریت شهری رشت در کلنگ زنی پروژه تراموا در ۲۲ بهمن امسال خبر داد و گفت: با جدیتی که استاندار محترم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان دارند به دنبال دریافت مجوز استان و همچنین شورای عالی ترافیک کشور هستیم و امیدواریم در کمترین زمان ممکن این موضوع محقق شود که اگر این مجوزها را دریافت کنیم حتی یک ثانیه هم برای اجرا تعلل نمی کنیم.

وی گفت: چون همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت و شخص آقای استاندار پای کار هستند، به همین دلیل من به سرعت عمل در دریافت مجوزها بسیار خوش بین هستم.

در این نشست که جلسه معارفه یک شرکت هلدینگ در حوزه راه و سرمایه گذاری ریلی بود، شرکت چیلکو برای شهردار رشت پرزنت کرد و از توانایی خود برای اجرای پروژه های ریلی ارائه گزارش نمود و از توانمندیهای اجرای پروژه های ریلی خود در شهرهای تهران، شیراز و مشهد سخن گفت.

شهردار رشت نیز خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بودجه سال ۹۹ در حال تهایی شدن است پروژه تراموای رشت که در سال ۹۷ و ۹۸ دارای ردیف بودجه بود، به دلیل حجم ترافیکی بالا و همچنین معضلات ترافیکی رشت این پروژه در اولویت اجرایی قرار گرفته و قرار بر این است تا ۲۲ بهمن با تامین منابع اجرای آن تهایی شود.