کواکبیان:مردم گیلان مردم فرهیخته ای هستند و حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای، نشان از مشارکت آنها در سرنوشت خویش است

به گزارش ندای گیلان، مصطفي كواكبيان سه شنبه شب در جمع حاميان اميد در رشت اظهار كرد: كار نيمه تمام در هفتم اسفند را بايد در دهم ارديبهشت به سرانجام رسانده و مجلس دهم با اكثريت اصلاح طلبان تشكيل شود.

وی افزود: کار نیمه تمام هفت اسفند را باید شما مردم به سرانجام برسانید و مجلس دهم مجلسی با اکثریت اصلاح طلبان خواهد بود .

دبیر کل حزب مردم سالاری اذعان کرد: دولت تدبیر و امید به جهت رفع مشکلات کشور و توسعه اقتصادی نیاز به مجلس معتدل و همسو دارد در حالی که در دولت گذشته با سیاست های غلط، شرایط حاکم بر کشور سخت گردید .

وي با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله در كشور افزود: سند چشم انداز از سال 1382 آغاز شده و تنها 9سال تا رسيدن به افق در نظر گرفته شده در اين سند زمان داريم.
وي تاكيد كرد: به همت ليست اميد، علاوه بر دستيابي به متن سند چشم انداز، ايران را به كشور اول منطقه خليج فارس و دهمين كشور در دنيا از نظر اقتصادي تبديل مي كنيم.

منتخب نهم لیست تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیازمند یک خانه تکانی جدی است و مردم با رای قاطع خود به لیست کامل اصلاحات در تهران نشان دادند که نیاز به این تحول را احساس کرده اند .

کواکبیان تاکید کرد: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب مشارکت مردم در انتخابات خصوصا در تهران از اکثریت بالایی برخوردار بود و به اصولگرایان این امر محرز شد که مردم به دنبال خانه تکانی در مجلس و تحول هستند .

وی با اشاره به سخنرانی های احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری اش اظهار کرد: وقتی رییس جمهور در زمینه اجرای تحریم ها و وضع قطعنامه ها بر علیه کشور نمی تواند در کلام و عمل و اتخاذ تصمیم درسیاست خارجی بدرستی و عاقلانه رفتار کند کشور را با بحران روبرو خواهد کرد و ما این وضع را در هشت سال دولت احمدی نژاد تجربه کردیم.

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: در حال حاضر در کشور تحصیل کرده های بیکاری داریم که عدم وجود شغل برای این جوانان مایه تاسف می باشد.

وی با بیان اینکه ارزشها در ابتدای پیروزی انقلاب قوی تر بوده است، گفت: همه ما پایبند به اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم اما مخالفان اصلاحات سعی دارند اینگونه بیان کنند که ما توجه به ارزش ها و اصول نداریم.

وی در پایان تصریح کرد: مردم گیلان مردم فرهیخته ای هستند و حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای، نشان از مشارکت آنها در سرنوشت خویش است.