فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه همه مسئولان موظف به اجرای طرح شهر بدون مانع در این شهرستان هستند، گفت: اولین نشانه های شهر بدون مانع از دو ماه آینده ظهور پیدا می کند.

ندای گیلان:فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه همه مسئولان موظف به اجرای طرح شهر بدون مانع در این شهرستان هستند، گفت: اولین نشانه های شهر بدون مانع از دو ماه آینده ظهور پیدا می کند.

حسین اسماعیل‌پوربا بیان اینکه همه مسئولان موظف به اجرای طرح شهر بدون مانع در این شهرستان هستند، اظهار کرد: بنیاد مسکن، شهرداری، راه و شهرسازی موظفند که اصول شهر بدون مانع را رعایت نمایند.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای اداری به تمام روسای ادارت ابلاغ شد که این طرح را اجرا نمایند، افزود: در طراحی‌ها، ساختمان ها و خیابان های جدید این طرح اجرایی می شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه متاسفانه طرح را به مدت دو سال کنار گذاشته اند و کسی پیگیر آن نشده است، گفت: دو ماه که وی پیگیر این کار است و تا دیگران قانع شوند چند وقتی زمان می برد.

اسماعیل پور با بیان اینکه اولین نشانه های شهر بدون مانع از دو ماه آینده ظهور پیدا می کند، تصریح کرد: اینگونه دستورالعمل ها تفهیم و اجرایش زمان می برد و از همه مهمتر این است که افراد بدانند هدف از این طرح چیست.

وی خاطرنشان کرد: ایده بعد از مدت‌ها به طرح تبدیل می شود وطرح بعد از زمانی به برنامه و بعد از مدتی برنامه به اجرا تبدیل می شود.

فرماندار صومعه سرا اظهار کرد: طرح شهر بدون مانع زمان می برد تا مردم به این نتیجه برسند که باید انجام شود ، اظهار کرد: ایده شهر بدون مانع هنوز تبدیل به برنامه نشده و در طرح مانده است و دو ماه دیگر به اجرا در می آید.