دیدار دو تیم فوتبال ملوان و استقلال تهران در هفته بیست و سوم بازی‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد

ندای گیلان: دیدار دو تیم ملوان و استقلال خوزستان عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیدار دو تیم فوتبال ملوان و استقلال تهران در هفته بیست و سوم بازی‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی با فروش بیش از دو هزار و 500 بلیت برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملوان یک پنالتی را از دست داد و دو تیم در دقیقه 27 و دقیقه پایانی بازی دروازه یکدیگر را باز کردند و هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در نیمه دوم بازی نیز تیم فوتبال استقلال خوزستان با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد و ملوان در نبرد با این تیم با وجود تلاش‌ها و بازی خوب نتوانست به برتری دست یابد.

محمد احمدزاده عصر امروز پس از تساوی تیمش در مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در ورزشگاه تختی این شهر از تشویق تیمش توسط تماشاگران قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ملوان بیشترین دقایق بازی را در اختیار داشت، تصریح کرد: پنج موقعیت مناسب داشتیم و اگر پنالتی را گل می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما موفق نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی عدم آمادگی شرایط تیمش را دلیل بازی متعادل در برابر حریف 10 نفره استقلال خوزستان عنوان کرد و گفت: بازیکنان ملوان شرایط بدنی لازم را برای 90 دقیقه مسابقه نداشتند و من این را احساس کرده بودم.

وی بازیکنان ملوان را دارای انرژی و توان خوبی عنوان کرد و افزود: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات تیم برطرف شود و از داشته‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

احمدزاده با ابراز نارضایتی از تعویض‌های خود، تصریح کرد: هر سه بازیکنی که تعویض شدند باید روند تیم را بهتر می‌کردند و انتظار بیشتری در این زمینه می‌رفت.

وی برطرف شدن مشکلات فنی و ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و افزایش توان جسمی را از برنامه‌های مهم خود در تیم ملوان ذکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه باید روی شرایط روحی و روانی بازیکنان نیز کار کنیم، یادآور شد: شرایط روحی نیز در بازی تاثیرگذار است و با این اوصاف به جای تعطیلات چهار روزه نوروز ممکن است تنها دو روز تعطیلات داشته باشیم تا بیشتر روی تیم کار کنیم.