قدیربحری درخصوص وضعیت مهرداد اولادی گفت: با وجود اینکه اولادی روز گذشته قرارداد خود را با ملوان ثبت کرده و در بازی فردا روی نیمکت ملوان حضور خواهد داشت

به گزارش ندای گیلان، محمد قدیر بحری عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار ملوان بندرانزلی مقابل راه آهن تهران با اشاره به بازی سخت فردا (جمعه) در مقابل این تیم تهرانی اظهار کرد: راه آهن برای کسب سه امتیاز و بقاء در لیگ به میدان خواهد آمد.
وی به بازیکنان غایب ملوان در بازی فردا اشاره کرد و افزود: مازیار زارع به دلیل محرومیت و سه کارته بودن و سیداحمد صالح آهی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پا ، غایبین بازی فردا مقابل راه آهن هستند.
قدیربحری درخصوص وضعیت مهرداد اولادی گفت: با وجود اینکه اولادی روز گذشته قرارداد خود را با ملوان ثبت کرده و در بازی فردا روی نیمکت ملوان حضور خواهد داشت، اما آمادگی لازم برای 90دقیقه بازی را ندارد.
وی با تشکر از حمید استیلی سرمربی مستعفی ملوانان خاطرنشان کرد: حمید استیلی از جمله مربیان با اخلاق فوتبال کشور است که برای ملوان زحمات زیادی کشید.
مربی ملوان بندرانزلی هواداران را تیم دوم این باشگاه دانست و تصریح کرد: با تشویق هواداران از روی سکوها و با وجود بازیکنان توانمندی که ملوان دارد، از بازی فردا سربلند بیرون خواهیم آمد.
مهدی تارتار سرمربی تیم راه آهن تهران به کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ملوان نرسید .
ملوانان در ادامه رقابت های لیگ برتر و از هفته بیست و یکم ، فردا(جمعه)ساعت 15و30دقیقه در ورزشگاه تختی بندرانزلی و دریک بازی حساس به مصاف تیم راه آهن تهران خواهد رفت.