امروز با یک مطلب از جنس تاریخ و زمان همراه شما مخاطبین گرامی خواهیم بود و خوشحالیم که مهمان دیدگان گرم شما همراهان عزیز هستیم. امیدواریم این معرفی به مذاق شما خوش آمده و تا آخر مطلب همراه ما باشید.

سرویس بنگاه های ندای گیلان: سلام و وقت بخیر خدمت دنبال کنندگان گرامی. امیدواریم چشم هایتان لبریز بارقه های امید، لبانتان با لبخند مهر، کلامتان آراسته به مهربانی، نگاهتان به محبت و زندگی به کامتان باشد. لطفا در این روزهایی که ویروس منحوس کرونا در کشور ما روز به روز در حال همه گیری بیشتر و پیشرفت می باشد، بیشتر مراقب خود و خانوادتان باشید و تا حد ممکن در خانه بمانید و کار هارا بصورت غیر حضوری و از طریق ابزارها ،اپلیکیشن ها و وب سایت های آنلاین بصورت غیر حضوری انجام دهید.

بله امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی انجام تقریبا تمام امور خانه و خارج از خانه از طریق شبکه جهانی اینترنت و خدماتی که کسب و کارهای مختلف عرضه می کنند، یکی امر بسیار بدیهی می باشد. شما فکرش را بکنید از انجام خدماتی مانند نظافت منزل، خشک شویی لباس ها و شستن اتومبیل شما در محل زندگیتان تا سفارش غذا و رزور بلیط اتوبوس و هواپیما و انجام تمام امور بانکی تنها بخش بسیار کوچکی از دنیای خدماتی که می توان از طریق اینترنت و  درون خانه و تنها با داشتن یک تلفن همراه هوشمند و یا یک یارانه انجام داد.

امروز با یک مطلب از جنس تاریخ و زمان همراه شما مخاطبین گرامی خواهیم بود و خوشحالیم که مهمان دیدگان گرم شما همراهان عزیز هستیم. امیدواریم این معرفی به مذاق شما خوش آمده و تا آخر مطلب همراه ما باشید.

یکی از مزیت های فضای مجازی و کسب و کارهایی که متوسل به این فضا هستند می توان به عدم محدودیت مکانی آن ها اشاره کرد. به بیان ساده یعنی شاید شما شغلی را در شهر و یا حتی کشوری دیگر پیدا کنید و قادر به انجام آن پروژه از راه دور باشید. دقیقا کاری که در حال حاضر خیلی از برنامه نویسان انجام می دهند. در خصوص این امر شما نیاز به ساخت یک رزومه دارید و یکی از پارامتر های مهم در ساخت رزومه ثبت اطلاعات شخصی شما از قبیل نام و تاریخ تولد و … می باشد. شما برای تبدیل سن خود به میلادی به ابزار محاسبه دقیق سن ۸باکس احتیاج خواهید داشت. شما کاربر گرامی همین حالا و با کلیک بر روی لینک درج شده قادر به انجام این محاسبه می باشید.

ابزارهای این وب سایت تنها به یک ابزار محاسبه سن ختم نمی شود. تقویم هجری شمسی، میلادی و قمری نیز یکی دیگر از ابزار های این وب سایت می باشد که شما کاربر گرامی با مراجعه به تقویمwww.8box.ir/ قادر به دسترسی به این ابزار کار آمد خواهید بود. بسیار ممنون و سپاس گزاریم که تا این لحظه همراه و دنبال کننده ما بودید. شما را به ادامه مطلب و معرفی یکی از پرکاربرد ترین ابزار های موجود که مورد علاقه و کاربرد دانش آموزان و دانشجویان می باشد دعوت می کنیم.

 

از دیگر ابزارهای بسیار پرکاربرد این وب سایت که در صنایع مختلف علی الخصوص آشپزی کاربرد فراوانی دارد ابزار تبدیل واحدهای اندازه گیری به یکدیگر می باشد. علاوه بر آشپزی اکثر واحدهای اندازه گیری مانند : طول، مساحت، حجم، وزن، دما، زمان، فرکانس، سرعت، فشار و دیجیتال از جمله از واحد هایی هستند که محاسبه و تبدیل آن ها به یکدیگر بصورت کاملا دقیق انجام می شود.

اگر شما تا به حال از این ابزار استفاده نکرده اید به راحتی و با کلیک بر روی تبدیل واحد وب سایت ۸box قادر به دسترسی به این ابزار پرطرفدار خواهید بود. در واقعا این وب سایت مجموعه ای کامل از تمام ابزارهایی که در طول روز بارها و بارها به آن ها نیاز داریم را بصورت کاملا رایگان گرد هم آورده تا شما کاربر گرامی برای پیدا کردن ابزارهای مورد نیاز خود، سرگردان در وب سایت های مختلف به دنبال این ابزار ها جست و جو نکنید و تمام آن هارا در کنار هم در اختیار داشته باشید.

همانطور که در بالا در رابطه با مشاغل غیر حضوری مانند برنامه نویسی در شهر و یا حتی کشورهای دیگر توضیحات اندکی ذکر شد باید به این موضوع مهم توجه داشت که ساخت یک رزومه کامل، کافی نمی باشد و توانایی های فردی شما مهم ترین فاکتور در این روند گرفتن پروژه دارد. در حقیقت رزومه اصلی یک برنامه نویس پروژه های نوشته و تولید شده توسط آن شخص می باشد و شما کاربر گرامی اگر قصد ورود به این حرفه را دارید می بایست این نکته را در نظر داشته باشید.

به پایان این مقاله رسیدیم و امیدواریم که تا پایان مطلب همراه ما بوده و از محتوا و لینک های درج شده کمال استفاده را برده باشید.