به گزارش ندای گیلان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود از اهدای ۶۴ گوشی و تبلت هوشمند با ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان لنگرود خبر داد. مجید فاریابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: ۹۲ درصد از دانش‌آموزان شهرستان لنگرود در شبکه شاد فعال […]

به گزارش ندای گیلان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود از اهدای ۶۴ گوشی و تبلت هوشمند با ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان لنگرود خبر داد.

مجید فاریابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: ۹۲ درصد از دانش‌آموزان شهرستان لنگرود در شبکه شاد فعال هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود افزود: همزمان با آغاز آموزش‌های مجازی تاکنون ۶۴ تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار دانش‌آموزان بی بضاعت قرار گرفته است.

فاریابی بیان کرد: از همه خیرین و مردم بزرگوار شهرستان لنگرود انتظار داریم که در این شرایط سخت و نابرابری که بیشترین آموزش‌ها از طریق شبکه‌های مجازی است، به کمک آموزش و پرورش بیایند تا هیچ دانش‌آموزی در چنین شرایطی از آموزش جا نماند.

وی با اشاره به نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اسطوره صبر و شجاعت بود که در یاد و قلب مسلمانان جاودانه شد، در این راستا مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی برگزار شد.

منبع