بی نظمی حفاری ها در شرق گیلان توسط شرکت های پیمانکار، موجبات نگرانی بسیاری از کابران اینترنت فراهم آورده و کاربران شرکت ارائه کننده را مقصر آن می دانند.

به گزارش نداي گيلان: بی نظمی حفاری ها در شرق گیلان توسط شرکت های پیمانکار، موجبات نگرانی بسیاری از کابران اینترنت فراهم آورده و کاربران شرکت ارائه کننده را مقصر آن می دانند. عصر روز گذشته اینترنت بمدت ۶ساعت قطع گردید و با تلاش نیروهای مخابرات ، مشترکین توانستند ساعت ۲:۳۸ بامداد از این خدمات دوباره استفاده ببرند. حمیدرضا ربیعی با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) دلیل قطعی اینترنت را حفاری شرکت گاز در منطقه سنگر بیان داشت و گفت: عدم مراجعه به نقشه همواره باعث شده شرکت پیمانکار ،فیبر نوری مخابرات را قطع نماید و موجبات نگرانی کاربران اینترنت گردد. وی با بیان اینکه مهندس خضردوست مدیرعامل مخابرات گیلان تا ۳ صبح پیگیر برقراری اینترنت بوده است ،تلاش عصر دیروز نیروهای این شرکت را جهت بازگرداندن دوباره اینترنت به کاربران قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: جهت پیدا نمودن هربار قطعی باید یک مسیر چندکیلومتری نقطه زنی شود و چون شب گذشته به تاریکی هوا برخوردیم کار قدری سخت گردیده بود. ربیعی خاطرنشان کرد:پس از برقراری اینترنت ، بیش از ۱۰هزار کاربر این شرکت وارد مدار شدند که با افت پهنای باند همراه بود ، به همین جهت به ناچار برای نیم ساعت صبح امروز اینترنت را قطع نمودیم تا تمام کاربران بطور طبیعی وارد مدار استفاده از اینترنت گردند. وی از مسئولین شهرستانی خواست نسبت به مدیریت حفاری ها توسط دستگاه های مجری نظارت بیشتری داشته باشند تا دیگر نگرانی برای هموطنان عزیز فراهم نشود. شرکت مخابرات در مسیر استفاده مردم از خدمات دولت الکترونیک سرمایه گذاری فراوانی انجام داده است بطوری که تمامی روستاهایی که خط تلفن ثابت دارند هم اکنون از اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات بهره می برند.
اهدای ۲ گیگ حجم رایگان به کاربران با دهه کرامت و میلاد ثامن الائمه (ع) مدیر عامل مخابرات گیلان ،ضمن تبریک این ایام از اهدای ۲ گیگابایت حجم رایگان به کلیه مشترکین اینترنت آشنای اول خبر داد. خضردوست ابراز امیدواری کرد این میزان حجم اهدایی بتواند اختلالات ناخواسته ای را که در چند روز گذشته باعث نارضایتی مشترکین گردیده بود ،جبران نماید و انشالله با همت کارشناسان این شرکت،کابران در روزهای اینده شاهد ارتقاء سرعت اینترنت مخابرات خواهند بود .