فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اهدای ۱۱۰کپسول اکسیژن به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از آستارا،سرهنگ بهزاد قنبری گفت: با توجه به نیاز بیمارستان شهید بهشتی آستارا به کپسول‌های اکسیژن، مردم نوع دوست این شهرستان در قالب طرح «نذر نفس» به یاری بیماران کرونایی شتافتند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه در اجرای این نذر ۱۱۰کپسول اکسیژن به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اهدا شد اضافه کرد: خیران برای خرید این کپسول‌ها ۵۵۰میلیون تومان هزینه کردند که در چند مرحله تحویل بیمارستان داده شد.

وی با بیان اینکه حجم کپسول‌های اکسیژن اهدایی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا ۱۰تا۵۰ کیلوگرمی است گفت: همچنین امروز یک دستگاه یخچال به ارزش ۱۰میلیون تومان که توسط یک خیر خریداری شده بود به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اهدا شد.

قنبری تصریح کرد: هزینه خرید کپسول‌های اکسیژن اهدایی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا را گروه‌های جهادی، خیران، ستاد نماز جمعه، پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه جهادی ثارالله لوندویل و دانشگاه آزاد اسلامی تامین کرده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا همچنین از اهدای ماسک به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی شهرستان آستارا روزانه در بیمارستان حضور یافته و کادر بهداشت و درمان را در ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعین همراهی می‌کنند.