مدیرعامل مجمع خیرین گیلان از اجرای طرح ملی «نذر آب ۴» در شهرستان فهرج استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و آب رسانی توسط هلال احمر و با همکاری مجمع خیرین گیلان، در ماه جاری اجرا می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان ضمن اشاره به اقدام مجمع خیرین گیلان در راستای اجرای طرح نذر آب ۴ در شهرستان فهرج استان کرمان اظهار کرد: طرح کشوری «نذر آب ۴» در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقاء سطح سلامت و تامین آب سالم با توجه به تنش‌های آبی موجود و کمک رسانی به آسیب‌ پذیرترین مناطق بحرانی متأثر از خشکسالی در کشور برگزار شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان افزود: طی اجرای این طرح کمک به تامین آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ارائه خدمات حمایتی – معیشتی و بهداشتی صورت می پذیرد.

تحریری نیک صفت با اشاره به اقداماتی که در این طرح انجام می شود اظهار داشت: تحویل بسته‌های بهداشتی، اعزام تیم‌های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته‌های مواد غذایی و آب رسانی از جمله اقدامات این طرخ از سوی جمعیت هلال احمر گیلان است.

مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان با اشاره به اهدای بسته های معیشتی از سوی این مجمع گفت: در راستای اجرای طرح نذر آب ۴، بسته های بهداشتی از سوی اعضای هیات مدیره مجمع خیرین گیلان شامل خمیر دندان، شامپو، اسپری ضدعفونی کننده سطوح و دست، پدهای بهداشتی ، پیش از ظهر روز جاری به جمعیت هلال احمر استان گیلان اهدا شد.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت در اجرای طرح نذر آب در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح اقداماتی نظیر ارسال و تجهیز تانکر آب، توزیع آب معدنی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی،توسط هلال احمر گیلان با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم انجام شده است.