رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت گفت: در راستای عمل به سیاستهای کلان شهرداری برنامه توزیع عادلانه آسفالت به تمام نقاط شهر رشت در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛ میثم حرفت خواه اجرای بخشی دیگر از سیاستهای کلان شهرداری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: توزیع عادلانه آسفالت به تمام نقاط شهر رشت و بهبود زیرساختهای این حوزه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت افزود: با توجه به افزایش غیرمتعارف قیمت قیر در دو ماهه اخیر شهرداری مبالغی را برای تهیه و تولید آسفالت در نقاط کم برخوردار شهر حاصل از انجام حفاری‌ پروژه‌های جمع‌آوری آبهای سطحی، معابر خاکی اولویت دار و دارای ساختار نامناسب اختصاص داده است.

حرفت‌ خواه از مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت جهت تولید آسفالت با کیفیت با هدف کاهش هزینه‌ ها خبر داد و بیان داشت: با استفاده از ظرفیت پیمانکاران مناطق، در نظر داریم عملیات روکش آسفالت معابر بالای ۸ متر را اجرایی کنیم.

وی در ادامه برخی از اقداماتی که روز گذشته توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت در جهت آسفالت و بهسازی صورت پذیرفت را برشمرد و تصریح کرد: محور خیابان شهدا، پشت مجتمع لاله و محوطه ترمینال از جمله مناطقی محسوب می‌شود که عملیات لکه‌گیری و آسفالت آن‌ها توسط این سازمان انجام گردید.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت خاطر نشان کرد: روز گذشته برنامه لکه گیری و مرمت مکانیزه آسفالت خیابان بیستون و جنب بقعه دانای علی صورت پذیرفت. همچنین اجرای عملیات مربوط به زیرسازی، تسطیح و رگلاژ کوچه پوررضا واقع در بلوار شهدای گمنام جهت آسفالت این مسیر هم از دیگر اقداماتی است که اجرایی شد.