یاسر ستوده کوهنورد پر افتخار کشورمان توانست بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به قله پردیس در استان بوشهر که معروف به نزدیکترین نقطه زمین به خورشید است صعود کند و پرچم ایران با تمثال سردار سلیمانی و بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) بمناسبت ایام فاطمیه در یک شرایط جوی بسیار نامساعد و طوفانی برفراز این قله به اهتزاز در بیاورد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،یاسر ستوده کوهنورد پر افتخار کشورمان توانست بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به قله پردیس در استان بوشهر که معروف به نزدیکترین نقطه زمین به خورشید است صعود کند و پرچم ایران با تمثال سردار سلیمانی و بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) بمناسبت ایام فاطمیه در یک شرایط جوی بسیار نامساعد و طوفانی برفراز این قله به اهتزاز در بیاورد.
قله پردیس که به زبان محلی قله پَدری نیز گفته می شود در شهرستان جم از توابع استان بوشهر واقع شده و با توجه به مغناطیس قوی به عجیب ترین کوه ایران شهرت یافته است.
در این صعود آقای اسماعیل بیدار مشاور سیاسی و اجتماعی فرمانداری جم ستوده را همراهی نمود.
لازم به ذکر است یاسر ستوده در سالهای گذشته توانسته بود به مناسبت ایام محرم پرچم ایران و پرچم عاشورایی یاحسین (ع) را با موفقیت در بلندترین قلل قاره های اروپا، آسیا و آفریقا به اهتزاز در آورد و دو سال گذشته نیز بمناسبت شهادت سردار سلیمانی بعنوان اولین ایرانی و بصورت انفرادی پرچم ایران و تمثال سردار سلیمانی را برفراز بلندترین قلل کشورهای عراق، امارات متحده عربی، لبنان، سوریه و فلسطین اشغالی به اهتزار در بیاورد.
وی هدفش از این صعود را نشان دادن قدرت جوانان ایرانی به دشمنان اسلام بیان نمود و گفت دشمنان با شهادت سردار دلها موجب تکثیر میلیون ها سردار سلیمانی در بین جوانان ایرانی شدند و به امید خدا جوانان ادامه دهنده راه شهدا و سردار سلیمانی خواهند بود.
یاسر ستوده در پایان از آیت الله صفایی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان جم و آقای حسینی از بیت هبری و آقای یوسفی معاون فرهنگی و اجتماعی نماینده ولی فقیه در بوشهر تشکر نمود و بیان کرد قطعا بدون کمک این عزیزان با توجه به وضعیت قرمز و سامانه جوی بحرانی استان بوشهر این صعود ممکن نبود.