دلخوش گفت:در جلسات متعددی که با مدیران وزارت نفت برگزار شد و تصمیماتی که در آن جلسات اتخاذ گردید و تا به امروز که نزدیک به سه ماه از شروع به کار مجلس دهم می گذرد، انقلاب بزرگی در بحث اجرای نهضت آسفالت روستاهای صومعه سرا صورت پذیرفته است.

دکتر سیّد کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگوییی از اعتبار 140 میلیارد ریالی وزارت نفت برای تهیه قیر برای آسفالت روستاهای این شهرستان خبر داد.

دلخوش در خصوص جزئیات این خبر گفت: در جلسات متعددی که با مدیران وزارت نفت برگزار شد و تصمیماتی که در آن جلسات اتخاذ گردید و تا به امروز که نزدیک به سه ماه از شروع به کار مجلس دهم می گذرد، انقلاب بزرگی در بحث اجرای نهضت آسفالت روستاهای صومعه سرا صورت پذیرفته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم خاطر نشان کرد: با این اعتبار بالغ بر 140 کیلومتر آسفالت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بالغ بر 100 کیلومتر آسفالت توسط اداره راه و شهرسازی استان انجام و 120 کیلومتر دیگر نیز برای اجرای این طرح در دیگر روستاها با پیمانکاران عقد قرار داد انجام شده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای  اسلامی در ادامه تاکید کرد: تا کنون 6 روستای صومعه سرا بین سه تا 12 کیلومتر آسفالت شده است.

دکتر دلخوش در خصوص رویکرد نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص خدمت رسانی بهتر به مردم بیان داشت: همانطور که حضرت امام فرمودند: « مردم ولی نعمت ما هستند» ما نمایندگان نیز وظیفه خود می دانیم برای آبادانی کشور و رفع مشکلات اشتغال، معیشت و امورات عمرانی حوزه های انتخابی خود با تمام وجود تلاش نمائیم.

شایان ذکر است بنا بر اظهار کارشناسان این حجم از کار در شهرستان صومعه سرا تاکنون بی سابقه بوده است.

 

 

گفتگو از:شکوفه های زیتون