علوی با تاکید بر پرورش روح، جسم و علم دانش آموزان مطرح کرد: شما دانش آموزان باید مراقب خود از جهات مختلف باشید و تک تک اتفاقات امروز در آینده شما اثر می گذارد.

به گزارش ندای گیلان،سید امیر حسین علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اینکه روز اول مهر یکی از مهمترین روزهای سال در تقویم ایران اسلامی است اظهار داشت: اول مهر تکاپوی خاصی در کشور وجود دارد و همه می خواهند اتفاق جدیدی رقم بزنند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان آینده ایران اسلامی هستید و آینده کشور ما به قدم های امروز شما بستگی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کشور ما با پذیرش انقلاب اسلامی نشان داده است که مردمانی با فرهنگ متفاوت دارد بیان کرد: کشور ما مردمانی دارد که اگر بخواهند موضوعی را بپذیرند آن را با پوست و جان خود درک می کنند.

علوی با اشاره به اینکه امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران به پختگی کامل رسیده است و بسیاری دندان تیز کرده اند که شما جوانان نتوانید آینده ای مستقل و پویا داشته باشید.

وی مسئولیت امروز مربیان حوزه آموزش و پرورش و مسئولان را بیش از گذشته دانست و تاکید کرد: شما دانش آموزان امروز نیز مسئولیتی دو چندان دارید و لحظه ای فرا می رسد که شما باید برای مملکت خود تصمیم بگیرید و تصمیم ساز باشید.

رئیس شورای اسلامی از شهر رشت از دانش آموزان خواست با تلاش، مطالعه و تزکیه نفس خود را برای آینده آماده کنند.

علوی با تاکید بر پرورش روح، جسم و علم دانش آموزان مطرح کرد: شما دانش آموزان باید مراقب خود از جهات مختلف باشید و تک تک اتفاقات امروز در آینده شما اثر می گذارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان جان خود را از دست دادند تا ما به آسایش اکنون رسیده ایم، گفت: دشمنان نگران پیشرفت ایران اسلامی هستند و از تمام ابزارهای خود استفاده می کنند تا جلوی رشد و پیشرفت ما را بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: امروزه جنس شهدای تقدیم شده ایران عزیز ما متفاوت است و دشمن برای اینکه سرعت پیشرفت ما را بگیرد دانشمندان ما را شهید می کند.

علوی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان کشور هستید و باید مسیر پیشرفت را با قدرت و صلابت طی کنید.